Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Cherrytomaten promoten bij kinderen
De Israëlische exporteur UMS heeft zich tot Tadbik - T4Pex gewend om hun cherrytomaten beter aan jongere consumenten te promoten. Tadbik produceert etiketten voor verzamelaars en verpakte promotie artikelen. Met het oog op kinderen is er een marketingplan samengesteld voor de promotie van cherrytomaten bij verkooppunten en online. VP Ariel Shalev van UMS legt hiervan de belangrijkste punten uit:
"Voorlichting begint bij kinderen en er is niks beter dan een bekend merk om kinderen en ouders ertoe te verleiden een product te consumeren." Het gekozen merk is Mr. Men & Little Miss. "Toen Tadbik met het voorstel kwam, leek het een goede optie om gezonde voeding te promoten," volgens Shavel, vooral gezien de populariteit van het merk in Canada en Azië.
De campagne draait om de toevoeging van speciale muurstickers van alle Mr. Men figuren in pakken met cherrytomaten. Dit creëert een leuke ervaring voor ouders en kinderen bij het openen van het pakket.
"We beginnen nu met creatieve marketingcampagnes voor andere groenten en fruit van UMS en samen met Tadbik presenteren we het concept aan supermarkten om verder uit te breiden," concludeerde Shavel. Hij vermoedt dat andere bedrijven met soortgelijke initiatieven zullen komen om hun producten onder de aandacht te brengen.