Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
merk Bright Bites
Nieuw concept mandarijnen
Tijdens de Fresh Produce & Floral Expo in Californië heeft Giumarra zijn nieuwe mandarijnenlabel Bright Bites gelanceerd. "Mandarijnen zijn het bestverkochte product binnen de citruscategorie en er lijkt geen einde aan de populariteit te komen," vertelt Kellee Harris van Giumarra. "we zij blij dat we onze klanten deze nieuwe verpakking mandarijnen aan kunnen bieden, die de vrolijkheid en het eetgemak van easypeelers benadrukt."
Dit seizoen zullen de Bright Bites verkrijgbaar zijn in zakken van 900 gram, en 1,4 kilo, die ideaal zijn voor fruitdisplays. De verpakking bestaat uit een oranje net en een felgroene omslag met een afbeelding van het Bright Bites monster.
"Momenteel exporteren we onze mandarijnen naar Australië en Peru en de export naar Chili zal ook binnenkort beginnen," legt salesmanager Fernando Soberanes uit. "Onze Bright Bites seizoen eindigt eind september en de mandarijnen zullen begin 2018, zodra het binnenlandse mandarijnenseizoen weer aanvangt, in het winkelschap terugkeren."
Jeannine Martin, van Guimarra Reedley, vertelt dat Bright Bites van januari tot maart volgend jaar weer bij lokale telers in Californië ingekocht worden. "We willen kinderen en volwassenen aansporen om voor gezonde tussendoortjes te kiezen. Mandarijnen zitten boordevol vitamine C en zijn ideaal om mee naar school te geven of als snack."