Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Speciaal voor de feestdagen een kerstverpakking

Italiaanse Zuid-Tirol centraal in nieuwe campagne Marlene-appelen

Om de herkenbaarheid onder een wereldwijd publiek van liefhebbers verder te vergroten, krijgt de Italiaanse Marlene-appel van het Consortium VOG in Zuid-Tirol een nieuwe look: een logo dat de oorsprong en kwaliteit van het merk volgens het bedrijf onderstreept.


De nieuwe look van Marlene wordt in verschillende talen doorgevoerd.

De 'dochter van de Alpen'
Deze nieuwe expressie is het werk van het Weense bureau Demner, Merlicek & Bergmann. Hierin heeft de vrouwelijke naam Marlene de hoofdrol en krijgt het product persoonlijkheid en karakter, zo meldt het bedrijf. Dit concept is de kern geworden van een verhaal dat het verband legt tussen de Zuid-Tiroolse roots en de belangrijkste eigenschappen van de appel: Marlene is de 'dochter van de Alpen', waar de berg de vader en de zon de moeder is. In de handel verschijnt de look met daarop in handgeschreven letters de tekst 'Ik ben Marlene' in verschillende talen zoals Italiaans, Duits, Spaans en Engels. 


De Marlene-appelen groeien in het Italiaanse Zuid-Tirol. De herkomst van de appelen staan centraal in de nieuwe campagne.

"Met de nieuwe look kunnen we de uitdagingen van de wereldmarkt doeltreffender en diepgaander aangaan", aldus Gerhard Dichgans, directeur van Consortium VOG. "We beschikken over een efficiënt instrument om Marlene te laten groeien en zo de juiste waarde toe te kennen aan onze 5000 leden." De communicatiecampagne is eind oktober van start gegaan met een videospot over de waarden van het merk. Marlene wordt hierin gepersonifieerd door Valentina Campanella, miss Südtirol 2015, om de waarde van de herkomst van de appelen nog eens extra te beklemtonen.

Kerstpakket
Marlene heeft voor de feestdagen speciaal een kerstpakket samengesteld. Dit originele cadeau-idee bevat een exemplaar van elk van de zeven appelvariëteiten van Marlene: Golden Delicious, Granny Smith, Royal Gala, Red Delicious, Fuji, Braeburn en Stayman. Ieder met een andere geur, smaak en een eigen kleur om het pakket nog vrolijker te maken, zo geeft het bedrijf aan. De appels in dit pakket zijn stuk voor stuk met de hand geselecteerd.
Voor de feestdagen heeft Marlene speciaal een kerstpakket samengesteld.


Voor meer informatie:
Marlene
Publicatiedatum: