Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuw concept Amsterdam Produce Show

"China grote voorloper in omni-channel"

Gisteren was de eerste dag van de Amsterdam Produce Summit. Het concept van het event is dit jaar compleet veranderd. Waar het voorgaande jaren een beurs was, werd het dit jaar omgetoverd tot een seminar op een nieuwe locatie, namelijk het Koninklijk Instituut voor de Tropen.

Dinsdag waren er de hele dag seminars met het thema Retail Strategies: Seizing Success in the Omni-Channel Future.

Omni-channel bestaat al en leveranciers en retailers kunnen het niet veroorloven om er alleen mee te experimenteren, aldus Lisa Cork van Fresh Produce Marketing.

Loren Zhoa van China Fruitday zei dat China de grote voorloper is ten opzichte van de rest van de wereld in omni-channel. Hij gaf verschillende voorbeelden om dit te beargumenteren, zoals groenten- en fruitautomaten en onbemande winkels die gezichtsherkenning gebruiken om de consument te laten betalen.

Hoever de Westerse retailers zijn als het gaat om online winkelen en mobiele betalingen? Rand Waddoups van Walmart deelde zijn ervaringen hoe hij met Walmart in de online wereld stapte.

Aan het eind van de dag werd er afgesloten met een cocktail receptie.