Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Tom Bolsens

✈ We zitten niet stil! Twee weken na het bezoek in Frankrijk, trok ik vorige week met mijn collega Jan Oomen richting Spanje, waar we opgewacht werden door Gerrie Van Welde & Gerhard Kramer van Clever, en Stephane MERIT van JBT LaserFood.

❓ Waarom dit bezoek? In het kader van plastic- en packaging reductie in het algemeen zijn we voortdurend op zoek naar alternatieve oplossingen. Zo waren we nu te gast bij NATURSUR SL om een laser toestel, waarbij groenten en fruit gelaserd worden, operationeel aan het werk te zien. Zo konden we met onze eigen ogen de nieuwste ontwikkelingen op gebied van ‘natural branding’ ontdekken.

💥 Wat blijkt? De evolutie staat allesbehalve stil! Zaken die een aantal jaren geleden nog onhaalbaar leken, zijn nu vlotjes in werking. Met de nieuwste generatie van AI 3D view camera systemen wordt de positie van de producten voor een optimaal printoppervlak zelfs volautomatisch bepaald! Indrukwekkend!

🕵️‍♂️ Een markt dus om zeker onder de loep te nemen in het oog te houden. Als je het mij vraagt zal dit zeker het nieuwe normaal worden in de wereld van product markeringen in de retail.

#bakkerbelgium #visit #laser #laserfood #fruitandvegetables #AGF #sourcing #expertise

Publicatiedatum: