Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Schulp Vruchtensappen gaat niet in zee met supermarkten

Schulpsappen uit Breukelen bestaat meer dan 150 jaar. Het bedrijf had in de jaren harder kunnen groeien dan ze gedaan hebben, wanneer ze zaken zouden doen met supermarkten. Eigenaar Albert Schulp zegt tegen Het Reformatorisch Dagblad daar bewust niet voor te kiezen. "Ik wil geen groots verhaal houden, maar onze omzet zou inderdaad groter kunnen zijn als we ingingen op de vraag van bijvoorbeeld Jumbo en Albert Heijn om onze sappen te mogen verkopen. We kiezen er bewust voor om dat niet te doen. Kijk, de retail heeft het veel kleine boeren en ondernemers knap lastig gemaakt. Ik zeg niets van ondernemers die wel zaken met supermarktketens doen, maar aan ons is dat niet besteed."

Klik hier voor het hele artikel in Het Reformatorisch Dagblad

Publicatiedatum: