Asia Fruit Logistica vandaag van start
De marketingcampagne van Zespri werd gekozen vanwege de merkbekendheid en loyaliteit onder klanten en consumenten in heel Azië. Met kernboodschappen, gericht op de kwaliteit, smaak en voedingswaarde van de kiwi's, slaagt het bedrijf er effectief in om de consument via een scala aan media te bereiken. President global sales en marketing Daniël Mathieson toonde zich blij en vereerd.
Als importeur van het jaar werd het Maleisische bedrijf Chop Tong Guan gekozen. Volgens de jury weet de importeur met haar koudeketen, voedselveiligheid en traceerbaarheidsnormen een belangrijke positie te verwerven bij de internationale retail.
De titel van retailer van het jaar ging naar Tops / Central Retail Food, dat een versaanbod aanbiedt in de Central Food Hall en Tops Market als een heus store theater.
De Asia Fruit Logistica wordt tot en met vrijdag gehouden. Er worden 6.000 bezoekers uit 60 landen verwacht. Aan de beurs nemen 370 exposanten uit 37 verschillende landen deel. De komende week zijn er verslagen en fotoreportages van de beurs op AGF.nl te zien.