Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Sesamstraat-kidsmarketing met pitloze watermeloenen
Giumarra Nogales kondigt aan eind maart te beginnen met het verzenden van de Nature's Partner-meloenen. Er worden in Mexico geteelde pitloze watermeloenen aangeboden, als onderdeel van de ''Sesame Street eat brighter'-campagne. De campagne is bedoeld om kinderen en hun families enthousiast te maken over het eten van watermeloen. Elke individuele watermeloen zal een verwijderbare sticker met informatie over watermeloenen en een kindvriendelijk recept bevatten.
De verpakking bevatten afbeeldingen van de Sesamstraat-helden Big Bird en Elmo, evenals het merk van Nature's Partner. Munguia wilde een totaalconcept aanbieden aan de consument door zowel verpakking als stickers te gebruiken. De verpakking zal als eerst de aandacht van de consument trekken. De verwijderbare stickers sluiten de verkoop af met een leuk en informatief design.
"Het is belangrijk om de goede voedingswaarden van watermeloen te benadrukken, maar tegelijkertijd ook een beroep te doen op kinderen", zegt Ben Reilly, manager bedrijfsontwikkeling van Giumarra. "We hebben gekozen voor een recept met een cupcake-vormige watermeloensnack, waar kinderen veel plezier aan zullen beleven."
Giumarra heeft gewerkt met het in Pennsylvania gevestigde Yerecic Label om de verwijderbare stickers en de ontwerpen van Elmo of Oscar te produceren.