Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

HelloFresh ziet omzet verdriedubbelen maar draait miljoenen verlies

De omzet van maaltijdboxbezorger HelloFresh steeg in 2014/2015 met 338% naar 305 miljoen. Daartegenover staat echter wel een verlies wat groeide van 12 naar 86 miljoen euro. Tientallen miljoenen euro's gingen naar marketing. HelloFresh had eind 2015 109 miljoen euro in kas: negentig miljoen meer dan het jaar ervoor.

Het aantal bezorgde maaltijddozen steeg van 12,3 miljoen naar 49,5 miljoen. Het aantal op zeven markten actieve klanten steeg van 172.700 naar 614.500.

Lees alle cijfers in het rapport van Rocket Internet.
Publicatiedatum: