Klik hier voor de fotoreportage.

V.l.n.r. Mevrouw van Eerd, Colette Cloosterman – van Eerd (directeur formule en marketing), Meneer van Eerd (oprichter Jumbo), Frits van Eerd (algemeen directeur), Marcel Vugts (Foodmarkt manager), Monique Groenewoud – van Eerd, burgemeester Van der Velden van Breda
Colette Cloosterman-van Eerd, directeur Marketing en Formule, merkt op dat het inrichten van een grote supermarkt niet gemakkelijk is. "We zijn naar het buitenland gegaan om inspiratie op te doen. We wilden een gezellige, overzichtelijke maar ook stoere winkel, zonder daarbij de identiteit van Jumbo te verliezen. Jumbo Foodmarkt combineert horeca met boodschappen doen. We zijn heel trots op het resultaat en sluiten niet uit dat het concept ook in andere gemeenten wordt uitgerold."
In Jumbo Foodmarkt wordt boodschappen doen een belevenis. "Zo kun je tijdens het boodschappen doen inspiratie opdoen bij koks en vakspecialisten die ter plaatse de heerlijkste gerechten klaarmaken en laten proeven. Van handgemaakte sushi en knapperige Italiaanse pizza, tot Hollandse streekgerechten, Aziatische curry’s en soepen van ambachtelijk bereide bouillon. En alles tegen ongelofelijk lage prijzen", aldus Colette.
Klik hier voor de fotoreportage.