Aloys Meinema nieuwe sales- en marketingdirector Retail bij Hessing
Hessing Supervers wil als onderdeel van haar groeistrategie de klantfocus versterken en heeft Meinema aangesteld om de categorie gesneden groenten en bewerkt fruit te laten groeien. Hierbij wordt niet uitsluitend gefocust op productie, maar wil de onderneming nog nadrukkelijker inspelen op de veranderende behoefte van de consument. Hieraan wil zij invulling geven door in kaart te brengen hoe de consument de presentatie en segmentatie van producten in het schap ervaart en deze beleving naar een hoger niveau te tillen. Meinema staat onder meer voor de taak om innovaties te ontwikkelen die aansluiten op de veranderende AGF-markt in Nederland, Duitsland, Belgiƫ en Denemarken.
Aloys Meinema was in zijn laatste functie werkzaam als Head of Category Management Danone. In voorgaande jaren vervulde hij verschillende leidinggevende functies bij een aantal toonaangevende bedrijven, waaronder Unilever en Tivall. Hij was al eerder vijf jaar werkzaam voor Hessing als Group Accountmanager.
Meer informatie:
Hessing Supervers
Frank Hessing, algemeen directeur
T: +31 (0)228 56 12 24.
E: [email protected]