Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Lemons For Life start op PMA Fresh Summit

"We zijn verheugd om aankomend weekend ons nieuwe marketingprogramma Lemons for Life op de PMA Fresh Summit te presenteren," stelde John Chamberlain van Limoneira. De marketingcampagne is gericht op het gebruik van citroenen in de vorm van vijf toepassingen: recepten, gezondheid, schoonheid, groene natuurlijke reiniging en lifestyle. Een wereldwijd netwerk van deskundigen zal tips bieden over hoe citroenen in het dagelijks leven van betekenis kunnen zijn.



Consumenten zijn in de supermarkt steeds meer op zoek naar gezonde alternatieven. "Niet alleen fungeren citroenen als een smaakvol ingrediĆ«nt in voedsel- en drankrecepten, ze zijn ook een van de gezondste items die worden geconsumeerd," aldus Chamberlain. 

Het gehele jaar zijn de marketingcampagne en merchandising-items van Lemons for Life beschikbaar voor de klanten van Limoneira's retail en food service.

Voor meer informatie:
John Chamberlain
Limoneira
Tel: (+1) 805-525-5541
Publicatiedatum: