Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Partout d.n.a. helpt Cêlavíta het web op

Partout d.n.a. gaat voor Cêlavíta aan de slag met de ontwikkeling van de digitale strategie, het online platform en de realisatie van de daarbij behorende content- en campagne-activiteiten. "Doorslaggevend voor de keuze van Partout d.n.a. was de combinatie van kennis en ervaring met foodmerken en het kunnen vertalen van een business- en marketingstrategie naar een heldere online strategie met concrete acties," zegt Jacqueline Roest, manager marketing retail van CêlaVíta.

"CêlaVíta deelt onze visie dat inspireren, helpen en relaties bouwen de nieuwe manier van verkopen is," stelt Jeroen Valkenburg, digitaal strateeg bij Partout d.n.a.. 'Bovendien begrijpt het bedrijf dat er online veel kansen liggen om foodproducten onder de aandacht van het publiek te brengen. Die kansen grijpen we door in te spelen op de "digitale kookplanning" van de consument en daarbinnen de producten van CêlaVíta op het juiste moment relevant te maken.'

Bron: Adformatie
Publicatiedatum: