Tweede EU Forum & Roundtables praat AGF-sector bij over gevolgen digitalisering
Digitale keten
Zo neemt L. Zhao 赵国璋 van Fruitday uit China u mee in zijn visie op hoe in nieuwe groeimarkten vertrekken vanuit een digitale keten. J. Hulleman van JUMBO geeft zijn visie op het feit dat telers en handelaren de retail van adequate en correctie productinformatie moeten voorzien. Dit gaat verder dan de juiste barcode. R. Limmen, Albert Heijn, deelt zijn ervaringen met het nieuwe Fresh DC waar AH antwoord mee geeft op de nieuwe logistieke uitdaging door leveringen via de traditionele winkel maar ook online via pick-up points, thuis bezorgen en het Allerhande maaltijdbox. Ook Metro Spanje deelt haar visie op hoe de keten haar tracking & tracing in AGF moet organiseren. B. Horsbrugh van Univeg, gaat in op de uitdagingen in foodsafety vanuit de handel. C. Waltert, San Lucar S.L. toont zijn visie dat het niet alleen een bedreiging is al die informatie maar ook leidt tot een excellenter proces. Echter ook telers ervaren de uitdagingen. A. Arts, United Fresh New Zealand, gaat in op het eenvoudig in de teelt meenemen van foodsafety informatie. K. Kuhl, Chairman of the Board of Directors of Peak of the Market & President of Canadian Horticultural Council gaat in op de uitdaging steeds meer info vast te leggen in de teelt.
Aanmelden en meer informatie:
Meer informatie en aanmelding kan vanaf nu op de website. Hier vindt u ook de meest actuele info over het programma. Wilt u alleen deelnemen aan het Forum of alleen komen cherry picken tijdens de Roundtables, dan kunt u ook kiezen voor aanmelden voor een dag. Een andere mogelijkheid is dat bijvoorbeeld de directie deelneemt aan het forum en een medewerker aan de meer detail-sessies bij de Roundtables. U kunt dit aangeven op het aanmeldformulier op de website.