Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
Minions gaan samen met Chiquita de strijd aan tegen honger
Mac Dill Associates heeft aangekondigd dat Chiquita partner is geworden van de campagne 'Growing Forward with Feeding America' en ruim 22.000 kilo verse bananen zal doneren aan deelnemende voedselbanken. De sponsoring van Chiquita maakt onderdeel uit van de reclamecampagne voor de nieuwe Minions DVD, die op 8 december verschenen is.
Hierbij wordt ingespeeld op de populariteit van de Minions uit de Universal Studios kaskraker Despicable M via een interactieve game, waarbij diverse prijzen gewonnen kunnen worden. De reclamecampagne zal ook de donaties stimuleren. "Het is fantastisch dat zo'n bekende fruitleverancier deelneemt aan de Growing Forward campagne," vertelt Melissa Mac Dill, campagnedirecteur. "De campagne van Chiquita is een perfect voorbeeld van de manier waarop versproducten de aandacht van de consument kunnen winnen door ze actief deel te laten nemen aan de campagne." Nog tot 15 januari kunnen consumenten de site