In het jaarverslag rapporteerde Bonduelle een omzetgroei van 16,3% tot 2,3 miljard euro over het boekjaar dat eindigde op 30 juni 2017. Naast andere invloeden was de groei van Bonduelle ook een belangrijke factor die bijdroeg aan de groei, aldus Gregory. "We zijn erg blij dat we voor het eerst de grens van 2 miljard euro omzet passeerden. De afgelopen twee jaar is dat niet gelukt. Het is niet het gevolg van de overname van Ready Pac Foods of de wisselkoers."
Op een geconsolideerde basis stond de groei op 2,7%. Die groei werd gerealiseerd ondanks de tegenwind van een verslechterend consumenten sentiment, economische onrust in opkomende markten en een "moeilijke oogst die de groeimogelijkheden beperkten." De consumptie in Europa bleef achter, waar de groep 50% van de omzet haalt. De omzet in Europa bleef stabiel nadat vorig jaar een daling geïncasseerd werd. Het vierde kwartaal zag een stijgende trend in de omzet, maar volgens Gregory is het nog te vroeg om dit als een teken van herstel te zien.
"Dit betekent niet dat we meer succes hebben in Europa dit jaar. Helaas is dat niet het geval. We zien geen herstel in de consumptie, maar we presteerden redelijk goed met onze labels in blikken en diepvries, zowel in de retail als de foodservice. Voor de versmarkt was het geen heel goed jaar, vooral door het slechte weer dat we in de wintermaanden hadden."
Door de situatie in Europa kijkt Bonduelle steeds meer naar andere markten. In maart nam het Amerikaanse bedrijf Ready Pac Foods over voor 409 miljoen dollar. Dit zal het profiel van het bedrijf drastisch veranderen, aldus Gregory. "Noord-Amerika zal in 2018 goed zijn voor de helft van de omzet. We worden steeds internationaler. De VS wordt onze belangrijkste markt en Frankrijk zal nog een kwart bijdragen aan de omzet."