Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Onderzoek naar koopgedrag maakt innovatie meloenaanbod mogelijk

De meloendivisie van Nunhems heeft het nut van een klantgerichte benadering bewezen. Van 27 juni tot 4 juli vond op het proefbedrijf in Cartagena het Melon & Watermelon Business Event voor de sector plaats. Dat is de gelegenheid bij uitstek voor Nunhems om haar innovatieve aanbod te presenteren. Telers en retailers konden kennismaken met de nieuwste rassen waarbij de smaak voorop staat.



"We verkeren in de gunstige omstandigheden dat we over veel marktinformatie beschikken. We zijn uitstekend op de hoogte van het consumentengedrag in de verschillende landen en luisteren goed naar de wensen van alle partijen binnen de keten. We hebben er een aantal jaar geleden dan ook goed aan gedaan om onze rassen te verbeteren waarbij onze focus op de smaak lag. De markt heeft bewezen dat dit een goede zet was en wij hebben ons doel bereikt: als consumenten onze rassen proeven, komen ze er voor terug," aldus Juan Sastre, van Nunhems. 

Voor meer informatie: 
Míriam Pérez

Publicatiedatum: