Je krijgt deze pop-up te zien omdat dit de eerste keer is dat je onze site bezoekt. Krijg je deze melding altijd te zien dan heb je je cookies uitstaan en zullen die blijven verschijnen.
U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).
Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken. Bedankt!
Je ziet deze popup omdat dit de eerste keer is dat u de site betreed. Als u dit bericht blijft krijgen zet dan alstublieft uw cookies aan
AH introduceert premium AGF-lijn: Uitblinkers
Tholen - Albert Heijn zet een premium klasse AGF in de markt. In juni introduceerden zij de lijn Uitblinkers. Het zijn fruit- en groentesoorten die opvallen qua smaak en bijzondere eigenschappen. "Ten opzichte van de reguliere producten blinken ze uit vanwege de extra intense of heel bijzondere smaak. De cherrytomaatjes die bijvoorbeeld lekker knapperig zijn en de aardbeien en frambozen die iets zoeter zijn", vertelt woordvoerster Pauline van den Brandhof.
De uitblinkers liggen sinds juni in de schappen en werden voorheen verkocht onder het label 'Het beste van het seizoen'. Albert Heijn kan nog niet veel kwijt over het succes van Uitblinkers. "In principe loopt de verkoop goed, zeker met dit mooie weer eet men graag lekker fruit en groente. We evalueren nu hoe het gaat", aldus Pauline.
Naast 'biologisch' en 'buitenbeentjes' als onderscheidende factor introduceert Albert Heijn met uitblinkers een derde kenmerk.
AH heeft momenteel 8 Uitblinkers:
Sable druif
Juanita cherry tomaat aan de tak
Nebula cherry tomaat
Tasty tom trostomaat
Toma'Gusto vleestomaat
Sweet eve framboos
Magnum aardbei
Sweet eve aardbei
"We zullen dit najaar het assortiment Uitblinkers verder uitbreiden, dat wordt nu allemaal bekeken en besproken. We doen continu onderzoeken naar welke nieuwe producten en diensten we kunnen aanbieden in onze winkels. Dat doen we al 130 jaar. Uitgangspunt hiervoor is dat het producten zijn die dichtbij onze klanten staan. En we kijken ook wat het seizoen biedt, wij verkopen namelijk wat het land biedt", besluit Pauline.