De afgelopen weken was MAGGI volop aanwezig in supermarkten met instore activiteiten om de nieuwe maaltijdmixen te promoten. Nu was het tijd om ook echt te gaan proeven. In totaal waren er tachtig consumenten uitgenodigd om samen met hun partner aan te schuiven bij het unieke Kasdiner. De twee diners vonden plaats in de demokas van zaadveredelingsbedrijf De Ruiter, het De Ruiter Experience Center in Bleiswijk. Een hypermoderne demokas waar meer dan 300 verschillende tomatenrassen worden geteeld. Een logische locatiekeuze dus want voor zowel MAGGI als De Ruiter is groente een cruciaal onderdeel van hun werkwijze en visie.
Feestelijk programma
De genodigden werden feestelijk ontvangen, waarna zij er middels een korte presentatie meer te weten zijn gekomen over de initiatieven die MAGGI neemt om consumenten meer groenten te laten eten en hun zoutinname te verminderen. Nico van Vliet (Tradepartnership Manager de Ruiter) kon vervolgens gepassioneerd toelichten waarom deze visie zo goed aansluit bij de expertise van De Ruiter.
Na rondleidingen in De Ruiter Garden en De Ruiter Market werd het startsein gegeven voor het Kasdiner. De gasten genoten van een smakelijk menu, waarbij diverse MAGGI-producten met groenten uit de kas een hoofdrol speelden. Het trostomaten ras Sevance was bijvoorbeeld de basis van de Gazpacho en is ook gebruikt om de MAGGI Lekker Laag in Zout Chili con carne van de juiste smaak te voorzien. Zelfs het dessert was gemaakt van groente, namelijk een brownie met aubergine als basis!