Hybride-product Rijk Zwaan en Dutch Flower Group centraal in Horti Business Game 2.0
De tuinbouwsector staat voor ingrijpende veranderingen. De eerste grote verandering: vraaggestuurd produceren wordt steeds belangrijker. De tweede verandering: samenwerken in tijdelijke allianties wordt van cruciaal belang. Dit vereist (nieuw) strategisch inzicht. De Horti Business Game 2.0 is zó ontwikkeld, dat op deze veranderingen getraind wordt. Deelnemers kunnen hun inzicht en vaardigheden vergroten, en daarmee de concurrentiekracht van het bedrijf verbeteren.
De Horti Business Game 2.0 is speciaal ontwikkeld voor bedrijven in de tuinbouwsector. Hillenraad Campus heeft hiervoor nauw samengewerkt met Prof. dr. Wim de Ridder. Ook vooraanstaande bedrijven uit onze sector droegen bij aan de ontwikkeling. Hierdoor is de Game zeer actueel en van een hoog niveau. Deelnemers worden gestimuleerd om (houdbare) concurrentievoordelen te bedenken en te leren focussen op de markt- en concurrentiepositie. Alleen of in samenwerking met de concurrent.
Reageer snel, want de inschrijving sluit op 29 oktober. Door mee te spelen krijgen u en uw teamgenoten een duidelijke kijk op de toekomst van onze sector. Bedrijven, studenten en individuele deelnemers kunnen zich in groepen van maximaal vier personen opgeven voor de game. De virtuele competitie gaat eind oktober van start. Het winnende team verdient 2.500 euro. Schrijf snel in en start met de virtuele productie en afzet van het prachtige nieuwe hybride product dat te zien is op de Horti Fair in stand 01.0121.