Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Videoreportage met interim-commercieel directeur Annemieke Rijke

ZON fruit & vegetables onderzoekt introductie van eigen merknaam

ZON fruit & vegetables onderzoekt of groente en fruit onder een eigen merknaam in de winkelschappen kan komen. "Een merk bouwen kost veel tijd, maar het is de moeite waard,' zegt interim-commercieel directeur Annemieke Rijke. "Als er ZON op de verpakking staat, weet de consument dat het product vers van het land, binnen 24 uur bij de klant komt."


Klik hier voor de videoreportage van KOPlopers

ZON fruit & vegetables is al hoofdsponsor van Topchef 2010, de groots opgezette televisiekookwedstrijd van Nederland voor amateurkoks. Onder het motto 'Buitengewoon vers!' geeft ZON haar 400 telers een gezicht een breder publiek. "Merken bouwen is een langdurig traject. Maar als je niet begint, zul je het nooit bereiken. Als je werkelijk een onderscheidend product hebt, waarmee de supermarkt meer geld kan verdienen, staan ze daar altijd voor open", zegt Rijke, die zelf afkomstig is uit de retailsector.
Publicatiedatum: