"A&W: "inspelen op klantbehoeften is erg belangrijk"
"Het is belangrijk dat een bedrijf winstgevend is, maar de klant is bijna nog belangrijker," geeft hij aan. "De laatste drie jaren is het bedrijf bezig geweest met luisteren naar de klant en inspelen op de behoeften. Het bedrijf wil bij klanten duidelijk maken dat ze inbreng hebben in de rassenontwikkeling."
A&W heeft ook nauwe relaties met verschillende zaadbedrijven zoals Syngenta en Nunhems. Het bedrijf gaat binnenkort onderzoek doen naar de Hazera tomatenrassen in Israƫl. Er worden tussen de 300 en 500 tomatenrassen geteeld en daarvan worden degenen met de beste smaak uitgezocht om verder te telen.
A&W heeft naar eigen zeggen al diverse verschillende fantastische tomatenvariƫteiten op de markt gebracht. "Binnenkort zullen er weer enkele nieuwe rassen worden ingevoerd. Onze passie is om 'superrassen' te vinden en hiermee de consument te 'winnen". A&W geeft aan veel voor de klant te doen: "ook verpakkingen worden speciaal voor individuele klanten aangepast."
Bron: The Produce News