Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Holding Haspengouw is de nieuwe toekomst"

Veiling Haspengouw presenteert volledig nieuwe strategie

Tholen - Veiling Haspengouw introduceerde op Fruit Logistica 2011 haar herziene strategie door middel van een volledige nieuwe stand met het nieuwe logo en haar vijf dochterondernemingen.


Bart Wijgaerts bij de volledig vernieuwde stand van Veiling Haspengouw

"Met de nieuwe strategie zijn we drie jaar geleden begonnen en alles is sinds woensdag online", geeft Bart Wijgaerts aan. Volgens Bart, van marketing&communicatie, is deze holding 'de nieuwe toekomst'. Veiling Haspengouw bestaat uit de coöperatieve fruitveiling en uit de werkmaatschappij H-Fruit en haar dochterondernemingen die instaan in voor het koelen, versnijden, sorteren, verpakken, opslaan en transporteren van fruit. H-Fruit is een werkmaatschappij die onder de holding Veiling Haspengouw valt. Deze nieuwe organisatie werd opgericht in 2007 om gepast te kunnen reageren op de wijzigende uitdagingen van de globaliserende markt, de concentratie van de vraagzijde en het wijzigende consumentengedrag.

"Deze structuur zorgt voor een competitief voordeel en marktgroei, mede door de toegevoegde waarde die door de werkmaatschappij wordt gegenereerd. Bovendien worden door de coöperatieve structuur én door verschillende diensten aan te bieden onder één dak, de kosten voor de producenten gedrukt."



Vanaf Fruit Logistica 2011 staat de vernieuwde website van Veiling Haspengouw online. Bovendien hebben ze ook de nieuwe sites van de zusterbedrijven op het wereldwijde web geplaatst. Je vindt de linken naar die pagina’s onderaan de homepagina www.veilinghaspengouw.be. Deze sites kunnen ook rechtstreeks worden bereikt: www.h-fruit.be, www.h-apack.be, www.h-ppack.be, www.h-cool.be, www.h-fresh.be en www.h-bfc.be.

"Wat meteen opvalt, is de nieuwe huisstijl die ze tegelijkertijd met de websites lanceren. Ze zijn erin geslaagd om frisse, eigentijdse en herkenbare logo’s te ontwikkelen voor de coöperatie Veiling Haspengouw en voor alle nevenbedrijven van de H-Fruit familie." De uniformiteit van de verschillende logo’s beklemtoont de banden tussen de diverse bedrijven. Maar, de nieuwe identiteit bevat ook unieke stijlkenmerken uit het verleden. Zo werd het vallende fruit in het water behouden en geïntegreerd in de nieuwe communicatiedragers.