First Fruits Marketing komt met ‘Know Your Grower’ campagne
Het bedrijf voorziet retailers van POSmateriaal, samples en educatiemateriaal, dat het verhaal van de teeltbedrijven vertelt door de ogen van de werknemers die de gewassen telen, verzorgen en oogsten. In al het materiaal worden de echte werknemers getoond, die met elkaar het werk bespreken variërend van de kwaliteit van het fruit en de zoektocht naar de beste smaken en soorten tot de programma's die werknemers helpen met huisvesting, onderwijs en dagopvang. Daarnaast bevat het materiaal ook QR codes, die naar nog meer video's en informatie over de boomgaarden leiden.
First Fruits Marketing is een samenwerkingsverband tussen Broetje Orchards, Columbia Valley Fruit en Congdon Orchards. First Fruits Marketing doneert 10% van zijn winst aan goede doelen. Broertje Orchards doneert maar liefst 50% tot 75% van de jaarlijkse winst aan goede doelen.
'Deze campagne voorziet niet alleen in de wens van de klanten om te weten waar hun producten vandaan komen, het geeft ons ook een kans om onze grootste kracht in de spotlights te zetten: De werknemers,' zo sprak Andy Tudor, First Fruits’ marketing director.
Bron: progressivegrocer.com