Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Succesvolle Anuga 2011 voor Fruityline

Fruity-Line uit Ochten is een van de 250 Nederlandse bedrijven, die zich presenteerden op de tweejaarlijks beurs Anuga te Keulen. In Hal 5.1 was het komen en gaan van bezoekers om de nieuwste sapjes en fruitsalades te proeven, die Fruity-Line introduceerde op deze beurs. Verse groentesappen vonden vooral belangstelling bij onze oosterburen. Daar zijn groentesappen een normaal onderdeel geworden van het ontbijt. De groentesappen zijn binnenkort ook beschikbaar voor de Nederlandse markt. Wat helemaal een hit was op de Anuga 2011, zijn de vruchtensappen met tarwegrassap. Deze zijn nu al beschikbaar onder de naam Fresh Boozt.



Ook de andere vruchtensappen, die gepresenteerd werden, konden op grote belangstelling rekenen. Dit komt mede door de HPP techniek (pascalisatie), die Fruity-Line toepast op een groot deel zijn sappen en smoothies. Door deze techniek wordt de houdbaarheid met vele dagen verlengd zonder dat de smaak en versbeleving worden aangetast. En hierdoor is er nauwelijks tot geen derving meer op sappen en smoothies. Meer hierover kunt u vinden op www.fruity-line.com of mail naar [email protected]

Publicatiedatum: