"Argentinië: "Kwaliteitskeurmerk voegt waarde toe"
Martina Delacroix van All Lemon sprak vorige maand over het belang van het kwaliteitskeurmerk in Madrid. Martina zegt dat All Lemon een kwaliteitskeurmerk met een sterk image heeft ontwikkeld om het publieke bewustzijn te vangen en de consumentenactiviteit te stimuleren.
"Het is waar dat bepaalde regio's en bedrijven goede kwaliteitscitroenen produceren en dat men zich bewust is van deze kwaliteit, maar het keurmerk voegt nog steeds veel toe aan het product", aldus Delacroix. "Het merk All Lemon wordt over de hele wereld herkend. We worden bijvoorbeeld vaak benaderd door de media voor informatie over de sector, omdat ze weten dat we een groot percentage van de industriƫle activiteit en -export vertegenwoordigen." Ze voegt toe: "Het keurmerk garandeert de consument dat het fruit vers en volledig traceerbaar zal zijn."
Martina zegt dat de publieke opinie het belang van zo'n organisatie in deze tijd bevestigt. "De wereld vraagt naar dit type product - om te weten of het veilig en in de hele keten traceerbaar is."
All Lemon is van plan het publieke bewustzijn van het merk en van de Argentijnse citroenen te blijven verhogen. Volgend jaar zullen ze enkele van de grootste branche-evenementen bijwonen, zoals Fruit Logistica in Berlijn, Asia Fruit Logistica in Hong Kong, Fruit Attraction in Madrid en het Eurofruit Congres in Dubai. In de toekomst wil All Lemon ook het publieke bewustzijn van de gezonde kenmerken van citroenen verhogen.
Voor meer informatie:
Martina Delacroix
All Lemon
Tel: + 54 9 11 66447260
[email protected] or [email protected]
www.all-lemon.com