Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Nieuwe stap in de samenwerking tussen Looije verpakkingen en ADO Den Haag

Looije Verpakkingen naast broeksponsor nu ook strategisch partner ADO Den Haag

“Bij ADO Den Haag kan ik mezelf zijn en voel ik me op mijn gemak.” Het zijn de woorden van Piet Looije, die drie maanden geleden met zijn bedrijf Looije Verpakkingen broeksponsor van ADO Den Haag werd. Niet voor niets wordt er nu alweer een nieuwe stap gezet in de samenwerking. Want omdat het dusdanig goed bevalt, is Looije Verpakkingen nu Strategisch Partner van de club geworden.


Michiel Kramer, Henrik-Jan Rinner, Piet Looije en Lex Immers

Piet Looije, sinds het Zuiderpark-tijdperk al bij ADO Den Haag te vinden, zette afgelopen week in het bijzijn van Michiel Kramer en Lex Immers de handtekening onder het contract dat deze mooie ‘promotie’ bezegelde. Looije Verpakkingen mag zich nu voor drie jaar Strategisch Partner van de club noemen. De specialist in het om- en verpakken van groenten en fruit blijft ook de broekjes van de ADO Den Haag-spelers sieren. Voor dit seizoen was Looije Verpakkingen al jaren met een delegatie van tien personen voor een diner en een wedstrijd in het Cars Jeans Stadion aanwezig, was het Westlandse bedrijf al regelmatig Wedstrijd- of Balsponsor en pronkte het logo van Looije Verpakkingen ook al op de broekjes van ADO Vrouwen.


Michiel Kramer, Henrik-Jan Rinner, Piet Looije, Agata Looije en Lex Immers 

“Toen wij broeksponsor van ADO Den Haag werden, heb ik al gezegd dat Looije Verpakkingen zich één voelt met de club”, zegt directeur Looije over de hernieuwde samenwerking. “Net als ADO Den Haag houden wij van voetbal, kwaliteit, duurzaamheid en toegankelijkheid. Het laatstgenoemde is iets wat ik écht waardeer bij ADO Den Haag en is ook de belangrijkste reden dat ik graag klanten meeneem naar het Cars Jeans Stadion. Daar kan je in een losse en informele setting genieten van het voetbal, de mensen en alles eromheen.”

Henrik-Jan Rinner, statutair directeur en CFO/COO van ADO Den Haag, schudde Looije afgelopen week met een uitstekend gevoel de hand bij het tekenmoment. “Piet straalt een groot enthousiasme uit en heeft al vaak laten zien dat hij een hart voor onze club heeft. Dit strategische partnerschap is een mooie blijk van vertrouwen en commitment van hun kant, maar toont ook eens te meer aan dat het Westland voor ons een steeds belangrijkere regio wordt.”

Publicatiedatum: