Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Suggo introduceert gezonde koudgeperste groenten- en fruitsappen

"Wij zijn van mening dat we in 2019 onze klanten niet langer gepasteuriseerde fruitsappen, boordevol suikers aan kunnen bieden! We wisten dat niet-gepasteuriseerde groene sappen niet bij een groot publiek in de smaak zouden vallen. Mensen houden ervan of vinden het niks. Onze producten zijn ontwikkeld voor consumenten die houden van de smaak van groenten en een voorkeur hebben voor hartige producten," vertelt Edoardo Varetto, het brein achter Suggo. 

Suggo is een bedrijf dat gespecialiseerd is in de productie van groenten- en fruitsappen via het zogenaamde High Pressure Processing onder hoge druk worden geproduceerd, waardoor ze ongepasteuriseerd 50 dagen houdbaar zijn. 

"Traditionele gepasteuriseerde sappen zijn niet langer interessant omdat het vers geperste sap aan hoge temperaturen wordt blootgesteld waardoor de smaak en voedingswaarde achteruit gaan."

De sappen, verkrijgbaar in flessen van 300 ml en shots van 50 ml, zijn bereid met groenten en fruit. Er zijn vier combinaties beschikbaar: 1.Suggo Spa, dat vooral groene groenten bevat (spinazie, sla, komkommer, selderij, munt en citroen). 2. Lunch, bereid met appel, pruim, blauwe bes en gember. 3. Wake up, een energiedrank bereid met ananas, peer, fuji-appel en gember. 4. Time out, gemaakt van appel, aardbei, sinaasappel, jasmijn en groene thee. 

Wake up is het belangrijkste product voor het merk. Bij de Kuna-sappen zijn ananas, granaatappel en framboos het populairst.

"We geloven niet in de biologische productie maar wel in de korte keten en kringloopeconomie. Wat ik daarmee wil zeggen is dat we in plaats van een biologische appel uit Trentino liever een op natuurlijke wijze geteelde appel uit Saluzzo verwerken, omdat deze plaats zich vlak bij onze faciliteit bevindt. Vaak kopen we alle producten die de teler voorradig heeft in. Dit biedt hem economische zekerheid omdat we er goed voor betalen. Bovendien geeft het ons de garantie dat we alleen de beste ingrediƫnten gebruiken voor onze sappen."



"We hebben onze producten tot nu toe alleen nog maar in Italiƫ getest maar we zouden ze ook graag exporteren en introduceren via hybride kanalen, zoals de foodservice en retail. Noord-Europa en de VS zijn een referentie op de markt. Hier genereren koudgeperste sappen jaarlijks een omzet van vele miljoenen. B2B is onze voornaamste activiteit maar we hebben ook interesse in B2C."

Het merk is van plan om een revolutie tot stand te brengen binnen dit marktsegment dat ver achterloopt op het gebied van innovatie.

Contact:
Suqqo Srl
Lungo Dora Colletta, 113
10153 Torino Italy
Numero Verde 800 912 826 
Email: [email protected]
Website: www.suqqo.it

Publicatiedatum: