Chiquita Brands International is gestart met de campagne 'Fuel the Fun- Back To School' en nodigt bananenliefhebbers van alle leeftijden uit hun creativiteit de vrije loop te laten. Het bedrijf zegt dat de prijsvraag consumenten de kans biedt om hun eigen stempel op de beroemde blauwe Chiquita-sticker te drukken. De mooiste ontwerpen zullen volgend jaar miljoenen bananen in heel het land sieren.
Over de campagne
Gedurende de hele maand september worden fans uitgedaagd om een uniek ontwerp voor de Chiquita-sticker te creƫren en op te sturen naar www.chiquita.com/fun. Hierna zullen achttien winnende ontwerpen worden gekozen die in 2020 op alle Chiquita-bananen te zien zullen zijn. De winnaars worden daarnaast beloond met een iPad en Apple pen zodat zij hun creatieve talenten nog verder kunnen ontwikkelen. Op de Fuel the Fun'-website kunnen verschillende digitale spelletjes en kleurplaten worden gedownload.
"We kunnen niet wachten om te zien hoe onze fans in het hele land hun eigen unieke draai aan onze klassieke blauwe Chiquita-sticker geven," aldus Jamie Postell, salesmanager Noord-Amerika.