Chrunch Pak, producent van gesneden appelen, zal haar retailklanten binnenkort ook gesneden peren aanbieden. De schijfjes Opera-peer zijn vanaf half september in het hele land verkrijgbaar in een verpakking van 198 gram.
Het bedrijf presenteerde de vers gesneden peren voor het eerst aan de United Fresh Produce Association en sleepte hiermee de Innovation Award 2019 in de categorie fruit in de wacht.
Al sinds haar oprichting in 2000 had het bedrijf de ambitie om gesneden peren op de markt te brengen maar destijds was er nog geen technologie beschikbaar om een product van de juiste kwaliteit aan te kunnen bieden. Het bedrijf bleef daarom doorgaan met de ontwikkeling van het product, legt Megan Wade uit, manager productontwikkeling en marketing bij Crunch Pak.
"Het was ons gezamenlijke doel om de gepatenteerde technologie voor het snijden van peren met behoud van alle producteigenschappen verder te ontwikkelen en perfectioneren," aldus Wade.
Het bedrijf heeft de slogan 'Perectly Ripe, Delightfully Aromatic' bedacht om de gesneden peren onder consumenten te promoten.
Voor meer informatie:
Megan Wade
Crunch Pak
Ph: +1 (509) 888-7634
[email protected]
www.crunchpak.com