“Wat krom is moet recht worden”, aldus Franklin Ginus, één van de twee compagnons van een aankomend nieuw bananenmerk. Het gaat dan niet over de vorm van de banaan, maar wel over de weg die de banaan bewandelt vanaf de plantage naar de consument. BeFrank brengt deze keten in beeld en maakt zich hard voor een eerlijke prijs waar door de vaste inkoopprijs ook de AGF-speciaalzaak van meeprofiteert.
Tell it like it is!
Wereldwijd gaat er jaarlijks meer dan 12 miljard euro in om. Van dat bedrag komt helaas het overgrote deel terecht bij een aantal grote spelers. En dus niet bij de plukkers. Niet bij het milieu. Maar ook niet voldoende bij jou.
Beter voor iedereen
Wij gaan veel fairder dan fair. Als u voor BeFrank kiest, dan kunnen de plukkers een menswaardig bestaan opbouwen. Het milieu wordt niet langer uitgeput door de bananenproductie. En uw klant krijgt de allerbeste en de allerlekkerste banaan.
Beter voor de speciaalzaak
Uniek bij BeFrank is dat we een vaste inkoopprijs hebben. Je betaalt dus net zoveel als de grote supermarkten. Zo kunnen we gegarandeerd een duurzame productieketen opzetten. Waarbij we jouw winstgevendheid kunnen waarborgen. Daarnaast ontvangt je voor iedere doos BeFrank bananen 1 euro retour als gezamenlijke marketingondersteuning.
Bijeenkomsten
BeFrank vertelt zelf het verhaal. Hiervoor zijn er drie bijeenkomsten gepland bij de groothandels:
7 oktober Gebroeders Van Aarle in Schijndel
8 oktober Willem Dijk in Enschede
9 oktober Postuma AGF te IJsselmuiden
De avonden beginnen om 19.00 uur.