Lidl heeft wel een hele originele campagne bedacht om de aandacht van de consument te trekken. In de nieuwe campagne "hoeveel is vers voor jou waard?" promoot Lidl haar verse producten met een wel heel duur prijskaartje. Zo "kosten" 1 kilo appelen €1.500.025 en champignons €33.500. Met de nieuwe campagne wil de supermarktketen laten zien dat verse producten veel waard zijn. Consumenten hoeven echter niet bang te zijn dat de producten ook daadwerkelijk duurder zullen worden. "Gelukkig kun je ze bij Lidl voordelig kopen", aldus Lidl zelf.
Op de website van Lidl bericht de retailer dat versproducten "veel meer waard zijn dan we denken", omdat ze veel voordelen hebben, zoals "het geven van energie." Die voordelen zorgen er volgens Lidl voor dat consumenten geld verdienen en geld besparen. Lidl concludeert: "Verse producten zijn dus van onschatbare waarde. En toch hebben wij deze onschatbare waarde proberen te schatten."
De campagne "hoeveel is vers voor jou waard?" was al op sommige plekken deze week te zien, maar zal volgende week pas echt losbarsten.
Bron: Lidl