De oogst van de Migo peer is goed verlopen. Dankzij de goede oogst is voldoende volume van de peer beschikbaar om te voldoen aan de snel stijgende vraag bij consumenten naar deze gebruiksvriendelijke peer.
Migo®, in 2016 werd geïntroduceerd, wordt dit seizoen in de grootste afzetmarkten Nederland, België, Duitsland, Oostenrijk, Scandinavië en Groot Brittannië en weer optimaal ondersteund door een uitgebreid marketingprogramma met winkeldemonstraties, roadshow met de Migo® Foodtruck, radio-campagne, social media en on-/offline PR.
Let’s smile together
Onder het motto ‘Let’s smile together’ heeft Migo® zich in de Benelux ook dit seizoen verbonden aan een aantal maatschappelijke doelen. Zo zal Migo® in België de Clini Clowns organisatie steunen en daarmee bijdragen aan een onbetaalbare glimlach bij een ziek kind. In Nederland is gekozen voor de stichting Tour de Dumoulin, die de jeugd wil inspireren om te bewegen.
Vriendelijke peer nu ook in vriendelijk jasje
Migo® is in het nieuwe seizoen ook verkrijgbaar in een volledig plasticvrije, kartonnen verpakking. Hiermee onderstreept Migo® haar vriendelijke imago en speelt in op de wens van retailers en consumenten om minder plastic te gebruiken.
Over Migo®
Migo® wordt momenteel geteeld door telers van de drie GKE-partners: FruitMasters (Nederland), BelOrta (België) en Württembergische Obstgenossenschaft (marketing via Obst vom Bodensee Vertriebsgesellschaft, Duitsland).
Migo® is een peer met een knapperige bite en een heerlijk verfrissende en zoete smaak. Deze peer eet net zo makkelijk als een appel. Zo kun je er altijd en overal van genieten. Perfect als tussendoortje in de trein of auto, in de sportschool of op het werk.
De Migo® peer is vanaf nu te koop bij diverse vooraanstaande supermarkten.
Voor meer informatie:
Jan Willem Verloop
GKE NV
T: +32 475 63 02 55
E: [email protected]
www.migopear.com