N&K, onderdeel van de KINOBÉ Groupe in Frankrijk, en Joko Impex, de grootste kokosnoten importeur van Nederland, hebben samen een nieuw kokosnoten-merk gelanceerd: Tic-Toc-Coco.
Met dit nieuwe merk willen N&K en Joko de consument overtuigen van het lekkere en gezonde van de kokosnoot. In een tijd waarin de consument op zoek is naar bijzondere producten met positieve voedingsaspecten blijft in Nederland de kokosnoot nog wat achter in groei. Onterecht, vinden N&K en Joko. De achterstand wordt voornamelijk veroorzaakt doordat consumenten niet weten hoe ze de kokosnoot moeten openen.
De ervaring leert echter dat als men eenmaal weet hoe ze dit product open kunnen maken, ze vaker voor een kokosnoot naar de winkel gaan, aldus de bedrijvem. Mede hierom hebben ze voor de naam Tic-Toc-Coco gekozen: die naam geeft aan dat een kokosnoot eigenlijk zo is opengemaakt. Om de consument verder te helpen, hebben ze op de doos en website ook instructies staan hoe consumenten de noot kunnen kraken. De komende periode zal het merk verder uitgerold worden met diverse online activiteiten en winkel promoties.
Tic-Tic-Coco zal tijdens de Fruit Attraction worden gelanceerd. Geïnteresseerden kunnen N&K bezoeken op de stand van de KINOBÉ Groupe (Hal 10 B04).
Voor meer informatie:
Lorenza Ciccaroni
N&K
T: +31 (0)78 3032440
E: [email protected]
Hans van der Kooij
Joko Impex / Joko Fruit
T: +31(0)10 476 11 66
E: [email protected]