Naast de bestaande merken Honingtomaten en Joyn introduceert Looye Kwekers nu Moyo, een merk gericht op kinderen.
"Moyo is een combinatie van de woorden ‘motivation’ en ‘joy’. Het staat voor je innerlijke kracht, je zelfverzekerdheid, oftewel je ‘sparkle’. Wanneer je gemotiveerd bent en doet wat je leuk vindt, dan straal je positieve energie uit. Het is een snacktomaat voor kinderen. De smaak, de textuur, de vorm en de rode kleur van deze mini-pruimtomaten zorgen ervoor dat het een aantrekkelijke kindertomaat is", stelt men bij het tomatenteeltbedrijf.
Moyo staat volgens Looye ook voor samen: ouder en kind, de hele familie, vriendjes en vriendinnetjes. Lol hebben van het eten van snacktomaten, het spelen met de verpakkingen en het (uit)delen.
Moyo-tomaten zijn verpakt in een volledig kartonnen verpakking, uitgevoerd in verschillende designs. Door de ronde openingen kun je, ook zonder plastic, de tomaten in de verpakking zien. De ‘uitdeeldispenser’ heeft verschillende functies: ten eerste zorgt hij ervoor dat je zelf kan eten, maar ook uit kan delen.
Daarnaast kun je de ogen van Moyo verschillende uitdrukking geven, door het open en dicht doen van de uitdeeldispenser. Als laatste kunnen de kinderen geprikkeld worden met verschillende vragen, die aan de andere kant van de ogen van Moyo te zien zijn.
Met deze verpakking wil Looye het eten van groenten voor kinderen aantrekkelijker maken. Moyo is vanaf begin november verkrijgbaar bij de HIT supermarkten in Duitsland. Ze worden gebundeld per 3 x 80 gram Moyo voor een consumentenadviesprijs van € 2.99. Later dit jaar komt Moyo ook beschikbaar voor de groentespecialisten in Nederland en België.
Voor meer informatie:
Looye Kwekers
www.looye.com
[email protected]