Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
"Duitse versoorlog" tussen Lidl en Aldi blijkt fake

Businessclub Hines Fresh Park Venlo bestaat 10 jaar

Tholen – Of de bewoners van Hines Fresh Park Venlo nu in groten getale afgekomen waren op de speech van Prof. Dr. Markus Becker, Professor Retail Management an der Handelshochschule Leipzig over de discountvete tussen Aldi en Lidl of juist voor de meezingshow van ABBA was niet helemaal duidelijk.

Klik hier voor de fotoreportage


Ron de Greeff (Staay-Van Rijn) en Riny van der Staak heetten de gasten welkom

Ook het diner met uitzicht over de Maas kon namelijk een overweging zijn en de gelegenheid tot netwerken kon een overweging zijn om het 10-jarig jubileum van Businessclub Hines Fresh Park Venlo te vieren. Het belangrijkste doel is om elkaar te blijven ontmoeten, zei voorzitter Ron de Greeff van Staay-Van Rijn. Ook al zijn de deelnemers tijdens de werkdagen buren van elkaar, elkaar spreken is er vaak niet bij.

Klik hier voor de fotoreportage

Dat was wel zo toen het Hines Fresh Park Venlo nog veilingterrein was waar handelaren dagelijks hun inkopen deden. Om het contact in stand te houden, werd de businessclub na sluiting van de veiling opgericht. Sindsdien is er twee keer per kaar een bijeenkomst die altijd een leerzame en een gezellige component bevat. Ook zijn er al twee maal buitenlandse reizen georganiseerd.


Businessclubleden in afwachting van de lezing van de Duitse professor

Tijdens de jubileumbijeenkomst werd ook een leerzaam onderdeel beloofd. Er werd uitgekeken naar de lezing van Prof. Dr Markus Becker over de Duitse 'versoorlog' tussen Lidl en Aldi. Die begon veelbelovend maar na een paar slides werd echter duidelijk dat het om een nepprofessor ging. In plaats van een wetenschappelijke analyse kregen de deelnemers een Duitse spiegel voorgeschoteld van cabaretier Pieter de Rijk wat voor veel hilariteit zorgde. Daarna volgde een culinair jubileummenu in restaurant Cabillaud met uitzicht over de Maas. De feestelijk getinte bijeenkomst werd afgesloten met de ABBA Gold: The concert show waar alle onvergetelijke ABBA songs langskwamen.

Klik hier voor de fotoreportage


Jubileummenu in restaurant Cabillaud aan de Maas