Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Deelnemers ontvangen wekelijks sappen, smoothies en salades

Lidl introduceert 'Freshbar' in The Voice of Holland

Naast zangtalenten zijn er tegenwoordig ook groenten en fruit te bewonderen in het populaire tv-programma 'The Voice of Holland'. Supermarktketen Lidl presenteert daarin namelijk een zogenaamde Freshbar. Bij deze bar kunnen deelnemers aan het programma het hele seizoen backstage smoothies, verse sappen en fruitsalades halen. 



Vlak voor de start van het tiende seizoen afgelopen vrijdag besteedde Lidl via haar Facebook-pagina al aandacht aan de Freshbar met de tekst "De beste talenten verdienen de beste smoothies!" Hierbij deelde de keten het recept van de smoothie. Afgelopen vrijdag keken zo'n twee miljoen kijkers naar het bekende talentenprogramma.

Lidl wilt The Voice of Holland sponsoren om zo te benadrukken dat de keten de beste in groenten en fruit is, aldus woordvoerder Ingeborg Biemans tegen Distrifood. Daarnaast zegt Lidl dat ze met de Freshbar nadruk wilt leggen op het gezonde aspect van groenten en fruit. 

 

Publicatiedatum: