Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
FSIN FoodSchopper Monitor 2020

Gemaksgeneratie gaat foodmarkt flinke boost geven

De komende tien jaar zullen Millennials en Generatie Z - samen de Gemaksgeneraties - de foodmarkt een flinke boost geven. Dat blijkt uit de nieuwe FSIN FoodShopper Monitor 2020, 'Opmars van de gemaksgeneraties', een jaarlijks onderzoek naar consumenten en hun eetgedrag van het Foodservice Instituut Nederland (FSIN).


In vergelijking met de Millennial is Generatie Z nog meer foodminded blijkt uit de FoodShopper Monitor 2020 van FSIN

In de nieuwe Foodshopper Monitor gaat FSIN diep in op het foodschoppergedrag van de volgende Gemaksgeneratie, Generatie Z. In vergelijking met de Millennial is Generatie Z nog meer foodminded dan de Millennial en eet ze nog meer buiten de deur. Het op eigen benen leren staan en de beschikking krijgen over een steeds groter inkomen maakt deze jongvolwassenen bij uitstek geschikt voor ene toekomstschets van de foodsector. 

Leden van FSIN kunnen de FSIN FoodShopper Monitor 2020 hier downloaden

Voor meer informatie
FSIN
Dr. W. Dreeslaan 1c
6721 ND Bennekom
T: 088 730 48 00
[email protected] 
www.fsin.nl 

 

Publicatiedatum: