Greenyard Fresh UK heeft een flinke 'transformatie' ondergaan als gevolg van de felle concurrentie op de Britse markt, een reorganisatie en de brand in haar distributiecentrum in Spalding eind deze zomer.
Het bedrijf heeft nu haar managementstructuur herzien en haar stabiliteit en vermogen om in te spelen op behoeften van partners en klanten verbeterd. Hiermee is de basis gelegd voor verdere groei in het Verenigd Koninkrijk.
Het bedrijf zal vanaf januari 2020 worden geleid door directeur Bill Mathieson, die afkomstig is van Muller UK & Ireland. Hij brengt veel ervaring met zich mee en is een grote voorstander van het aangaan van partnerschappen.
Bill Mathieson: "Ik kijk ernaar uit om me bij het team van Greenyard te voegen en de kans te krijgen om met hen de toekomstige strategie en richting van het bedrijf vorm te geven. Hierbij zijn transparante en op vertrouwen gebaseerde samenwerkingen met onze klanten van groot belang."
Het team werkt nu aan de volgende fase van de ontwikkeling en groei van het bedrijf. Het verbreden en verbeteren van het aanbod aan klanten en telers is hierin een onmisbare schakel.
Marc Zwaaneveld, CEO: "Onder het leiderschap van het nieuwe management is Greenyard Fresh UK klaar om weer te groeien en haar schaal en ambities te vergroten."