Cegeka heeft bekendgemaakt de Dynamics 365-activiteiten van het in Ede gevestigde CTB over te nemen. Het betreft een team van twaalf professionals die gespecialiseerd zijn in Dynamics 365 for Customer Engagement (CRM) in de sectoren bouw en zakelijke dienstverlening. De overname past in de strategie van Cegeka om de Microsoft Dynamics-activiteiten verder uit te breiden.
“Naast de uitbreiding van onze dienstverlening kunnen klanten rekenen op meer schaalbaarheid van het team, waardoor we effectief kunnen inspelen op actuele vraagstukken in de digitale wereld. Met de overname van activiteiten willen we verder innoveren en sterke services aanbieden aan onze klanten, in nauwe samenwerking met Microsoft”, laat Arno Visser, Cegeka’s Global VP Business Solutions, weten.
Focus op bedrijven in voedings- en procesindustrie
Cegeka is als Microsoft Preferred (D365) Partner gespecialiseerd in de implementatie van Dynamics 365 for Customer Engagement, Finance & Operations/Dynamics AX en de overige Apps uit het Dynamics 365 aanbod. Voor deze diensten hanteert het bedrijf al meer dan twintig jaar een specifieke focus op bedrijven actief in de voedings- en procesindustrie. Cegeka ontving eerder dit jaar het Inner Circle-label van Microsoft Business Applications en is daarnaast ook een Microsoft Powerapps-partner.
Slimmer samenwerken
CTB zal zich nu volledig richten op zijn oplossing P365 dat klanten helpt om alle mogelijkheden van Microsoft 365 in te zetten om productiever te werken en tegelijkertijd een kwaliteitsslag te kunnen maken. Het bedrijf wil technische en zakelijke dienstverleners helpen om in Microsoft 365 productiever samen te werken, vóór en met hun klanten. Inmiddels zijn er volgens CTB diverse toonaangevende bedrijven die P365 inzetten. Zij gebruiken de op Microsoft 365 gebaseerde brancheoplossing die draait om het slimmer samenwerken in project- en klantdossiers. Dat blijkt volgens het bedrijf een heet hangijzer in het bedrijfsleven van nu, waar een blijvend tekort aan arbeidskrachten is.
Voor meer informatie:
Cegeka
T: +32 11 24 00 19
W: www.cegeka.com