Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Ekoplaza 5 minuten onder de aandacht

Jochem Meyer over onrijpe avocado's en overrijpe mango's

Tijdens zijn show op 1 januari deed Jochem Myjer uitgebreid zijn bezoekje aan Ekoplaza uit de doeken. Het personeel van de winkel moest het ontgelden. 'Ongezond, spierwit en droog haar in een vlecht als een scheepstouw om de schouder'.  

Jochem had de lachers op zijn hand toen hij overrijpe mango's vergeleek met 'de billen van een tachtigjarige vrouw' en dus reageerde Ekoplaza met dit bericht.

 

Incasseren
Hans van Mierlo van Ekoplaza bekijkt het vooral positief: "1 januari. Cabaretshow van Jochem Myjer: 5 minuten Ekoplaza onder de aandacht. 1,2 miljoen kijkers. Grote kans dus dat jij het ook gezien hebt. Uiteraard wat sarcastisch en een beetje door de modder gehaald, anders is het geen cabaret", schrijft hij op LinkedIn. "Dan is dit de uitwerking als je je marketingafdeling vraagt er ludiek op te reageren. Incasseren en met een lach reageren."

Indexfoto: YouTube Jochem Meyjer

Publicatiedatum: