Tijdens zijn show op 1 januari deed Jochem Myjer uitgebreid zijn bezoekje aan Ekoplaza uit de doeken. Het personeel van de winkel moest het ontgelden. 'Ongezond, spierwit en droog haar in een vlecht als een scheepstouw om de schouder'.
Jochem had de lachers op zijn hand toen hij overrijpe mango's vergeleek met 'de billen van een tachtigjarige vrouw' en dus reageerde Ekoplaza met dit bericht.
Hé @jochemmyjer, adem in adem uit. De natuur bepaalt zelf het tempo. 🙏🌿 pic.twitter.com/EblqGemUDX
— Ekoplaza (@Ekoplaza) January 2, 2020
Incasseren
Hans van Mierlo van Ekoplaza bekijkt het vooral positief: "1 januari. Cabaretshow van Jochem Myjer: 5 minuten Ekoplaza onder de aandacht. 1,2 miljoen kijkers. Grote kans dus dat jij het ook gezien hebt. Uiteraard wat sarcastisch en een beetje door de modder gehaald, anders is het geen cabaret", schrijft hij op LinkedIn. "Dan is dit de uitwerking als je je marketingafdeling vraagt er ludiek op te reageren. Incasseren en met een lach reageren."
Indexfoto: YouTube Jochem Meyjer