Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven
Fruitgeluk als recept tegen Blue Monday

De Buurman lanceert De Fruitman

Tholen – De derde maandag in januari geldt als de meest deprimerende dag van het jaar. Voor De Buurman de uitgelezen dag om hun nieuwe concept De Fruitman te lanceren. Via De Fruitman kunnen consumenten een portie fruitgeluk bestellen of cadeau geven. De moderne versie van de fruitmand bevat altijd éen stuk fruit om door te geven.

“Geluk moet je delen is onze overtuiging. We stoppen in iedere box een extra stuk fruit met een fruitgeluksticker erop. Deze bevat een belangrijke boodschap: Bedenk goed van je met je extra appel doet”, aldus Jeroen Stegeman van De Buurman. Samen met zijn vrouw Marloes zette hij de omnichannel winkel De Buurman op. Hun masterplan: “We willen als De Buurman in elke provincie de lokale boeren, telers & ambachtslieden verbinden met de consumenten aldaar. Dit doen we door zowel online als offline aanwezig te zijn. Per provincie willen we minimaal 1 winkel realiseren om zo nog dichterbij de mensen te staan.”

Jeroen Stegeman
De Buurman
[email protected]
www.debuurman.nu 

De Fruitman
www.defruitman.nl