'Mijn vertegenwoordigers zitten thuis, maar de verkopen lopen gewoon door!' Bovenstaande uitspraak is van een ondernemer die nog niet zo heel lang geleden voorzichtig begon met een klantportaal voor zijn relaties. Dat was tot voor kort iets voor “erbij” maar in hele korte tijd verworden tot een belangrijke levensader. Zeker in deze crisistijd kan een klantportaal/webshop ervoor zorgen dat de verkopen gewoon doorlopen", constateert Jean-Marc Dagevos van 4FOOD Software.
Jean-Marc Dagevos
Wat kan ik met een klantportaal?
"Zoveel klanten zoveel wensen zou je bijna kunnen zeggen. Gelukkig zijn er wel veel overeenkomsten en is 100% maatwerk niet meer nodig. Wij werken met modules die naar behoefte kunnen worden toegevoegd aan het klantportaal. Daarbij kun je denken aan klantaccounts, productassortiment, bestellijsten, emballage, factuurhistorie en certificaten", somt Jean-Marc op.
Snelle integratie
"Een klantportaal kan natuurlijk los van andere bestaande software online worden gebracht. In sommige situaties is het echter wenselijk om te koppelen met andere backoffice-, logistieke-, of productie software van bijvoorbeeld 4FOOD, Exact, Unit-4, Twinfield, Autodesk en vele anderen. Wij hebben alle kennis in huis om een volledig geïntegreerde oplossing te bieden", vertelt de oprichter en directeur van 4FOOD Software.
"Wij staan versteld van de online slagkracht die een aantal van onze klanten momenteel laat zien en helpen graag andere organisaties om de digitale versnelling in te zetten. Het team van Estrategy / 4FOOD Software kan niet wachten om de kansen die er liggen te benutten!"
Voor meer informatie:
Jean-Marc Dagevos
4FOOD Software
Westsingel 98
4460 AW Goes
Tel: 088-0222800
[email protected]
www.4foodsoftware.com