West Pak Avocado, een in Californië gevestigde avocadoteler, verpakker en distributeur, heeft zojuist de nieuwste video van zijn The Avo Effect campagne, ‘The Global Impact of Avocados’, uitgebracht. Deze video, de zesde aflevering van de lopende serie van het bedrijf, verkent het doel van de avocadoconsumptie, de wereld die het bereikt en zowel het culturele als het mondiale potentieel ervan naarmate de vraag groeit en nieuwe markten het gezonde groene fruit ontdekken.
Dit keer gingen de makers van de video naar de kern van de avocadosector om verhaallijnen vast te leggen die zich richten op de belangrijkste sectoren. Er wordt voor het voetlicht gebracht hoe de avocado impulsen creëerde in de (detail)handel, waarbij ook de rol van West Pak Avocado in de avocadosector wordt geschetst.
Avocado's zijn uitgegroeid tot een toonaangevend product in de retail en foodservice met een ongelooflijke kans op verdere groei. Het Avo Effect heeft niet alleen een wereldwijde impact op de sector, maar ook op de ondersteuning van industrieën en consumenten over de hele wereld.
"Vandaag de dag wordt de avocado zelfs erkend als een icoon van de popcultuur, van sociale media tot opkomende trends," zegt Doug Meyer, West Pak Avocado’s onderdirecteur verkoop en marketing. "Mensen zijn op zoek naar een gezondere levensstijl en een evenwichtig eetpatroon. Uit onderzoeksgegevens blijkt dat de vraag naar groen fruit dat gezond is voor het hart, alleen maar toeneemt. De toekomst van de avocado is rooskleurig en de mogelijkheden om zich nog meer in de wereld te positioneren zijn eindeloos."
Voor meer informatie:
George Henderson
West Pak Avocado
+1 951 296 5757
[email protected]
www.westpakavocado.com