FruitMasters trapt de herfst af met het nieuwe Tessa seizoen. Om deze appel extra in de spotlight te zetten, wordt het nieuwe seizoen ondersteund met een mediacampagne en een promotieactie voor groentespeciaalzaken. Tessa is vanaf vandaag, maandag 26 oktober, verkrijgbaar.
Volop media-aandacht
Als Nederlandse zoete én gezonde innovatie is Tessa tijdens de Dutch Food Week en de Nationale Groente- en Fruitdag gepresenteerd aan pers. Daarnaast wordt een mediacampagne ingezet, waarin Tessa schittert in advertenties, op billboards langs de snelweg en op abri’s in binnensteden. Bovendien zijn er diverse POS-materialen ontwikkeld, die groentespeciaalzaken gratis kunnen aanvragen.
Vraag een gratis promotiepakket aan
Met het speciale promotiepakket zet u Tessa extra in de spotlight en lift u mee op de mediacampagne. Het pakket bevat verschillende verkoopondersteunende materialen, waaronder displays, posters en wobblers. Wilt u hiervan meeprofiteren? Vraag dan vóór maandag 2 november 2020 gratis een pakket POS-materialen aan om deze zoete, maar zeker niet softe appel onder de aandacht van uw klanten te brengen. Wij leveren dit pakket – maximaal één per vestiging – af op uw bedrijfsadres. Vraag het pakket aan via dit online formulier.
Tessa: zoet maar niet soft
Tessa, het nieuwste appelras van FruitMasters, is de eerste volzoete appel van Nederlandse bodem. Ze heeft een stevige bite in combinatie met volzoet vruchtvlees. Zoet, maar niet soft. Vanaf maandag 26 oktober week 46 is Tessa verkrijgbaar.
Voor meer informatie:
Tim Kievits
FruitMasters
tel. +31 6 293 77 492
[email protected]
www.fruitmasters.com