Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

XL-doos Kanzi® vanaf december in de supermarkten

Een uniek cadeau voor tijdens de feestdagen: de nieuwe Kanzi® appel XL-doos. Deze herbruikbare verpakking, gevuld met ruim 2 kilogram appels, is onderdeel van een grote campagne om de Kanzi® appel als culinair product op de kaart te zetten. De XL-doos is het resultaat van een samenwerking tussen BelOrta en Smart Packaging Solutions.

“De Kanzi® XL-doos heeft een mooi cadeau-effect”, vertelt Jo Lambrecht van BelOrta. “Onze bedoeling is om naar de feestdagen toe iets bijzonders mee te geven. Zo wordt iets gezonds uitdelen aan vrienden en familie bijzonder. Het leuke van ruim 2 kilogram is: je hebt meteen genoeg om er samen iets lekkers van te maken, een taart of appelmoes bijvoorbeeld. Ook uit het vuistje genieten is echter een optie.”

Culinaire Kanzi® appel verpakking
Het hele seizoen lang zet BelOrta het culinaire aspect van Kanzi® in de kijker. "Zo maakt tv-chef Loïc Van Impe er culinaire meester-werkjes mee tijdens het tv-programma Fou de Cuisine, siert Kanzi® nationale radio en tv en worden er receptideeën gedeeld via de Kanzi®-social mediakanalen", aldus de organisaties. 

Lambrecht: “De verpakking geeft een speciaal effect. De inhoud is anders dan wat je alledaags zou verwachten. We hebben een oud en bekend concept op een nieuw product toegepast. De doos is een eyecatcher, maakt nieuwsgierig naar de inhoud en beschermt de appels.”

Snel schakelen
De openingen in verpakking dragen bij aan het unieke karakter. “De vormgeving zorgt ervoor dat mensen het product kunnen zien, maar zonder dat ze eraan zitten.”, vervolgt Lambrecht. “Smart Packaging Solutions heeft hier goed over meegedacht en snel ook. We wilden de XL-doos op korte termijn in de markt zetten en daar hebben zij goed in geschakeld. Het concept is positief onthaald en wordt vanaf december in de supermarkten aangeboden.”

Voor meer informatie:
BelOrta
+32 15 565 272
[email protected]  
www.belorta.be    

Voor meer informatie:
Smart Packaging Solutions
+32 (0)52 26 19 25
[email protected]   
www.smart-packaging-solutions.com    

Publicatiedatum: