Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Puntpaprikatelers werken aan merk via studio-bijeenkomsten

Rijk Zwaan organiseert de laatste tijd voor diverse gewasgroepen online studiomeetings om telers van over de hele wereld bijeen te brengen. Recent waren de puntpaprikatelers uit Nederland en Israel bijeen rondom het merk Sweet Palermo. Duitsland en Polen volgen binnenkort.

Het Lierse veredelingsbedrijf onderhoudt op deze manier contacten  met haar partners om kennis uit te wisselen en hen van nieuwe waardevolle marktinzichten te voorzien die betrekking hebben op de huidige en toekomstige behoeften. 

Voldoen aan consumentenwensen
Rijk Zwaan doet intensief onderzoek naar zowel de retailmarkt als consumententrends. Vanuit De Lier deelt men bevindingen met  partners - de telers - tijdens de studio-bijeenkomsten en leren tegelijkertijd over hun ervaringen met het telen van de Sweet Palermo rassen. Daardoor profiteren retailers en consumenten uiteindelijk ook van deze bijeenkomsten volgens Rijk Zwaan aangezien ze leiden tot producten die beter aansluiten bij de verwachtingen en voorkeuren van de consument.

Voor meer informatie:
Rijk Zwaan Nederland
[email protected]   
www.rijkzwaan.nl

Publicatiedatum: