Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Fruit is de rode draad in het bestaan van Hero

''We zijn de kraamkamer van Europa", stelt Jasper Aansorgh, Country Manager van Hero Benelux. ''Trends in de foodmarkt komen vanuit Amerika via Londen naar Europa. Nederland is de eerste markt waar ze landen'', schrijft BN De Stem. 
 
''Het succes van onze ‘Minder Zoet’-jam verspreidt zich over steeds meer landen", zegt Aansorgh. Ook wil Hero volgend jaar de typisch Hollandse cassis op de Belgische markt brengen. ''Hij wordt gemaakt van Zeeuwse gefermenteerde zwarte bessen. Je proeft echt de zilte smaak.'' 

Klik hier voor het hele artikel op BN de Stem

Publicatiedatum: