In de afgelopen periode zijn er veel dingen gebeurd bij Van Oers United. Zo lanceerde de organisatie een nieuw maïsconcept. Ook werd uitgebreid consumentenonderzoek gedaan naar de beoordeling en het gebruik van de Van Oers iconen. In Senegal werd een gloednieuwe bio-teeltbedrijf geopend. In het laatste anderhalf jaar is het managementteam bovendien versterkt met vier nieuwe mensen.
Van links naar rechts: Abdoel Nejjari, Tim van Romondt, Arno van Dongen, Koen van Berlicum
Directeur Arno van Dongen (voorheen Bonduelle) startte begin 2020 bij Van Oers United met de duidelijke missie om het bedrijf onder zijn leiding sterker klantgericht te maken. Zijn komst werd gevolgd door het aantrekken van Koen van Berlicum per 1 november 2020. Met zijn ervaringen vanuit retail (bij Jumbo en daarvoor Jan Linders) vervult hij de rol van CCO en zal hij zijn expertise delen op het gebied van consumenteninsights en partnerships met supermarktketens en andere grote klanten. CFO Abdoel Nejjari (afkomstig van Bouter Group) is aan boord sinds januari van dit jaar. En voor sales heeft Van Oers United onlangs versterking gekregen van sales director Tim van Romondt, die zijn verkoopervaring opdeed bij verschillende gerenommeerde voedingsmiddelenbedrijven.
Voor de nabije toekomst staan de opening van het vernieuwde kantoor in Ridderkerk, de eerste Hollandse bosuiteelt voor de lokale markt, verschillende NPD projecten én de uitrol van een nieuwe positionering op de planning. "Daarover later meer!", zo meldt het bedrijf.