Schrijf je in voor onze dagelijkse nieuwsbrief om al het laatste nieuws direct per e-mail te ontvangen!

Inschrijven Ik ben al ingeschreven

U maakt gebruik van software die onze advertenties blokkeert (adblocker).

Omdat wij het nieuws gratis aanbieden zijn wij afhankelijk van banner-inkomsten. Schakel dus uw adblocker uit en herlaad de pagina om deze site te blijven gebruiken.
Bedankt!

Klik hier voor een uitleg over het uitzetten van uw adblocker.

Meld je nu aan voor onze dagelijkse nieuwsbrief en blijf up-to-date met al het laatste nieuws!

Abonneren Ik ben al ingeschreven

Johan Vrijland draagt stokje over aan Frits de Mooij bij JNV Produce Marketing

JNV Produce Marketing verandert van eigenaar en management, zo meldt Johan Vrijland in een brief aan zijn relaties. Hij schrijft: "JNV Produce Marketing werd opgericht in 1997 en opereert vanuit haar moderne faciliteiten in Honderdland, in het hart van de Maasdijkse logistieke hub.

Met de hulp en steun van onze Britse klanten, waar we al jarenlang mee samenwerken, en met de toewijding en inzet van hoogwaardige Nederlandse telers als leveranciers, hebben we ons kunnen ontwikkelen tot het succesvolle bedrijf dat JNV vandaag is. Ik ben trots op wat we allemaal samen hebben bereikt. Bedankt hiervoor.

Mijn oorspronkelijke idee om de focus volledig op het VK te leggen, heeft zijn vruchten afgeworpen. We hebben mogen genieten van loyale relaties die voordelen hebben opgeleverd voor alle betrokken partijen. Een goede reputatie op basis van wederzijds vertrouwen is alles voor JNV.

De specifieke reden voor deze brief is om u op de hoogte te stellen van toekomstige wijzigingen in het bestuur van JNV.

Ik heb besloten dat het tijd is om de leiding van het bedrijf over te dragen aan een nieuwe eigenaar en managementteam. Ik blijf op de achtergrond aanwezig in een adviserende rol, maar stop met de leiding over de dagelijkse gang van zaken na 1 januari 2022.

De meest recente en belangrijkste verandering is de introductie van een nieuwe stakeholder.

Frits de Mooij is nu de nieuwe eigenaar en directeur van JNV. Frits is een jonge kerel met veel energie die ook de principes en bedrijfsethiek van JNV deelt. Hij is opgegroeid in de AGF-sector en bracht zijn vroege jaren door op de Nederlandse groothandels-markten.

Lennard van Antwerpen, die 10 jaar ervaring op de Britse markt met zich meedraagt, en Frits zullen de marketingfuncties op zich nemen. Leo de Jong blijft de backoffice voor zijn rekening nemen en Mark Libregts gaat verder als kwaliteitszorgmanager.

We zijn verheugd dat ook Kevin Robinson zijn intentie heeft uitgesproken om het team in het VK te blijven ondersteunen als technisch coördinator.

Ik sta erop al deze geweldige mensen persoonlijk te danken en het beste te wensen in hun verdere carrière bij JNV.

Nogmaals bedankt voor uw steun en aarzel niet om contact met me op te nemen als u dat wenst.

Met vriendelijke groet,
Johan Vrijland"

Voor meer informatie:
Johan Vrijland
JNV Produce
[email protected] 

Publicatiedatum: